Saturday, August 15, 2015




TAMPIN - Nasib malang menimpa seorang kanak-kanak berusia 3 tahun apabila dia dir0g0l oleh seorang lelaki berusia 50 tahun di sebuah rumah kosong di Gemas, 6 Ogos lalu.


Perbuatan terkutuk setan tua itu terbongkar apabila mangsa mengadu sakit selain dari perdarahan di kemaluannya ketika membuang air kecil.


Menurut sumber, dalam kejadian yang dipercayai berlaku pada jam 6 petang itu, suspek dikatakan telah membawa mangsa bersiar-siar setelah mendapat kebenaran ibu mangsa.


Namun, sebaik sahaja tiba di rumah kosong itu, suspek bertindak mer0g0l mangsa sebelum menghantarnya pulang pada jam 7.30 malam.


Setibanya di rumah, mangsa memberitahu ibunya apa yang telah dilakukan oleh suspek. Mangsa juga turut menceritakan suspek telah membuka pakaiannya pada ketika itu.


Pada keesokan harinya, mangsa mengadu pada ibunya yang berusia 26 tahun itu bahawa perutnya sakit dan pedih pada kemaluan ketika membuang air kecil.


Risau dan bimbang dengan si kecil, ibu mangsa terus membawa anaknnya ke klinik berhampiran dan terkejut apabila terlihat kesan kemerahan pada kemaluan anaknya.


Apabila ditanya, mangsa memberitahu apa yang dilakukan oleh setan tua itu terhadapnya. Ekoran itu, ibu mangsa membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah Tampin, kelmarin.


Siasatan polis juga berjaya menemui kesan air mani pada cadar di dalam sebuah bilik rumah kosong berkenaan,

0 comments:

Post a Comment