Tuesday, August 18, 2015

 mana yang tidak cemas apabila anak tercinta yang dijaga dan ditatang bagai minyak yang penuh, tiba-tiba ditimpa perkera yang tidak diingini. Perkara itu berlaku kepada si comel, Aaisyah Dhia Rana, sebaik sebelum Che Ta dan suami mahu pergi ke rumah terbuka yang diadakan baru-baru ini.
“Aaisyah jatuh katil sebelum kami datang ke sini (rumah terbuka) hingga hidungnya berdarah. Kami bawanya ke klinik dan doktor menyuruh kami pastikan Aaishah tidak tidur dan aktif. Kami memang bimbang apa-apa berlaku terhadapnya”

“Ia kejadian pertama terjadi membuatkan saya ‘mengamuk’ sekejap. Alhamdulillah tiada apa-apa yang serius,” jelas Che Ta kepada Harian Metro. Malah, Zain juga turut cemas apabila perkara tersebut terjadi.

Tambah Che Ta lagi, dia kini menerima banyak dan tawaran lakonan selain mengakui tidak rindu untuk berlakon semula kerana terlalu sibuk selain perlu meluangkan masa bersama dengan Aaisyah tercitna malah dia juga perlu menguruskan perniagaannya yang kini semakin mendapat sambutan menggalakkan.

0 comments:

Post a Comment