Thursday, September 25, 2014

Perhatian!!!! IBU BAPA WAJIB BACA DAN TENGOK!! AWASI ANAK-ANAK PEREMPUAN ANDA!!! JANGAN TERLALU MEMBERI KEBEBASAN KEPADA MEREKA!!! 

Pada dunia akhir zaman ni, kita lihat ramai wanita yang tidak segan silu melakukan kemungkaran.. memakai pakaian seksi-seksi sehingga menampakkan anggota yang tidak sepatutnya.. 

Ada yang berpakaian ketat dan x cukup kain sehingga menampakkan buah-buah yang tidak sepatutnya di tonjolkan..
Ada yang selfie dengan membuat muka yang menggoda yang boleh menaikan nafsu syahwat lelaki yang melihat..


Berpakaian legging sehingga menampakkan bentuk 'miss v'
Agama islma ini agama yang mudah tetapi jangan permudahkan.. kita buat yang Allah suruh, Allah akan memberikan ganjaran kepada kita.. 

Kita buat perkara yang Allah mungkar, kita tunggulah pembalasan dari Allah swt di hari pembalasan kelak..

Agama islam itu mementingkan dan menekankan kesempurnaan.. kesempurnaan dalam menutup aurat.. 

Wahai ibu bapa, mak cik, adik adik, abang abang kakak kakak
Jagalah aurat mu dengan sempurna.. sesungguhnya pembalasan allah swt itu sungguh pedih dan perit..


Wahai saudara saudari, ibu bapa sekalian pantaulah pemakaian anak-anak perempuan anda kerana, segala perbuatan mereka lakukan kalian yang bakal menanggung dan menghadapinya.. jika anak perempuan kalian mengandung dan dirogol siapa yang malu? Anda yang malu bukan?? Diakhirat kelak anda juga yang menanggung kerana kita gagal mendidik anak-anak..


Perempuan yang tidak menutup aurat akan menarik 2 orang lelaki bersama-sama mereka antaranya ayah kandung, adik beradik lelaki , suami dan anak kandung lelaki.. wahai saudari dan perempuan di luar sana, sanggupkah anda melihat ayah, suami, adik lelaki dan anak lelaki anda diseksa di akhirat kelak disebabkan dosa anda kerana tidak menutup aurat?? Fikir2kan.. ayah dah membesarkan kita tetapi adakah ini balasan kita kepada ayah???



Wanita yang menutup aurat dengan sempurna Allah swt akan memberikan ganjaran kepada mereka di syurga.. kita semua mahukan syurga Allah, tetapi adakah kita taat kepada perintah Allah???


Wahai kaum hawa tutuplah aurat mu dengan sempurna. Aurat mu, seksi mu hanya untuk suami tercinta.. jangan smpai tubuh badan anda dapat dinikmati oleh semua lelaki.. kasihan suami anda.. tubuh badan anda hanya untuk di nikmatinoleh suami.. jangan terlalu kejar fesyen sehinggakan kita membelakangkan agama!! 

"Biar kita ketinggalan zaman dalam berpakaian, tetapi jangan sesekali kita berpakaian seperti umat akhir zaman"..

Sesungguhnya wanita itu perhiasan dunia...

0 comments:

Post a Comment