Friday, September 19, 2014

Zizan Razak dan Emma Maembong nak berkahwin pada Januari 2015? Itu antara persoalan peminat yang cukup popular hari ini. Bukan kerana apa, tersebarnya cerita itu berikutan Zizan dan Emma dikhabarkan telah membuat sesi fotografi pra perkahwinan mereka di Jepun baru-baru ini.
Gambar pra perkahwinan Zizan Razak dan Emma Maembong? Adakah berita dan penyebaran gambar itu benar? Menerusi laporan mStar Online hari ini, pelakon, pelawak dan pengacara Zizan Razak mengambil pendekatan untuk tidak mengulas berhubung dakwaan dia bersama kekasihnya, Emma Maembong telah menjalani sesi fotografi pra perkahwinan berkenaan. Zizan berkata, dia berpendirian demikian kerana menyifatkan perkara itu terlalu peribadi untuk didedahkan kepada umum.
“Perkara itu (sesi fotografi pra perkahwinan) satu benda yang sangat peribadi buat saya. Jadi tak perlulah saya bercerita lanjut. Dah sampai masanya nanti baru saya kongsikan berita gembira ini,” katanya.
foto pra perkahwinan emma maembong dan zizan razak
Baru-baru ini Zizan ke Jepun bersama Emma bagi menjalani penggambaran program pelancongan di negara itu. Kunjungan ke negara matahari terbit itu dikatakan turut membuatkan mereka mengambil kesempatan merakamkan foto pra perkahwinan. Difahamkan pasangan itu bakal mendirikan rumah tangga pada Januari tahun depan. Bagaimanapun, Zizan menafikan mereka berkahwin pada bulan tersebut.
pra perkahwinan emma maembong dan zizan razakemma maembong dan zizan razak pra perkahwinanemma maembong dan zizan razak jepungambar pra perkahwinan emma maembong dan zizan razak
“Tarikh itu (Januari) adalah kata orang. Sebetulnya tarikh perkahwinan kami masih lagi dalam perbincangan. Nantilah apabila sudah hampir tarikhnya, kami akan berkongsi berita gembira ini. Sekarang ini, semuanya dalam perancangan lagi,” tuturnya.

0 comments:

Post a Comment