Monday, August 10, 2015




Amaran. Artikel ini adalah tidak sesuai untuk dibaca oleh golongan berumur 18 tahun dan ke bawah kerana ia mengandungi perkataan berunsur lucah. Bukan apa. Kami beritahu awal-awal supaya tidaklah kami dikatakan menjadi penyebar cerita lucah pula!
Macam ni ceritanya, rasanya ramai sedia maklum bahawa pelakon yang tengah topsekarang, Siti Saleha sedang bercuti di Salang Beach, Pulau Tioman.
Namun ada berita tak sedap yang kami terima apabila ada sumber-sumber memberitahu bahawa sekeping foto Siti Saleha yang sedang duduk di tepi pantai jadi bahan lucah pula.

Screen Shot 2014-09-09 at 1.56.48 AM
Foto biasa macam ni pun boleh jadi modal si mata keranjang
Sigh. Sangat annoying okay. Kami pun rasa sakit hati bila melihat screenshot komen-komen yang dihantar menerusi aplikasi WhatsApp oleh sumber-sumber yang juga merupakan peminat Siti Saleha itu.
Mereka juga memberitahu bahawa mereka tak berapa berkenan dengan situasi tersebut. Yelah kan, dah nama pun peminat, mestilah tak suka bila idolanya jadi bahan gangguan seksual.
siti-saleha
Bagaimanapun, apabila kami jengah sendiri ke laman Instagram pelakon cantik itu, komen-komen tersebut didapati bukan sahaja mencemari sekeping gambar, tapi boleh dikatakan majoriti gambarnya dibanjiri dengan kata-kata tak senonoh. Kami pula yang rasa takut!
Ada juga yang berpendapat Saleha kerap menjadi mangsa lucah kerana gaya pakaiannya yang seksi. Tapi bila diperhatikan, foto yang tak mendedahkan bahagian tak sepatutnya pun tetap dijadikan bahan seksual. Tak fahamlah, mungkin Saleha kena buat sesuatu untuk membendung perangai tak senonoh segelintir pengikutnya di laman sosial.

2 comments:


  1. Best sangat cerita ni.. Buatkan saya nak baca tiap hari..
    Tumpang Iklan
    Sudahlah tu bang...Dah tak tahan dah ni..
    Sabar sayang... sikit lagi ni..
    >>>Enlargexl:Besarkan Zakar <<<

    ReplyDelete