Saturday, August 29, 2015

Bercinta dengan pasangan pada malam pertama tentunya memacu jantung berdegup kencang. Semangat dan rasa ingin tahu dalam benak si dia menyatu saat kali pertama melihat anda tanpa pakaian.


Berikut huraian mengenai apa yang ada dalam fikiran lelaki apabila melihat wanita tanpa pakaian untuk kali pertama: 

1. Ah ... akhirnya 'bercinta' juga 
Jika seorang wanita menanggalkan pakaian di depan lelaki, hanya ada satu fikiran dalam benak lelaki, iaitu ini saatnya 'bercinta' hingga pagi. Reaksi pertama lelaki sudah pasti luar biasa senang, tetapi mereka "terlatih" untuk menutupnya dengan bijak.

2. Takut dengan saiz zakar
Lelaki mempunyai cita-cita tersendiri pada saiz zakar mereka. Tak heran jika saat kali pertama bercinta dengan seorang wanita, mereka mempunyai kebimbangan tersendiri mengenai apakah ukuran Mr P -nya cukup "mencukupi" dan boleh memuaskan pasangannya. 

3. Dia bahagia melihat payudara anda 
Selanjutnya, hal lain yang berkelebatan dalam puncak fikiran lelaki adalah sekitar wilayah dada pasangan wanitanya. Jika sebelum ini hanya boleh meneka seperti apa bentuk payudara anda dari balik busana yang dikenakan, maka sekarang ia tidak perlu berfantasi lebih lama lagi. Sebab, anda telah mewujudkan impiannya.  

4. Dia melihat rawatan apa yang sudah anda lakukan
Wanita sangat perhatian dengan penjagaan kebersihan di sekitar kawasan tubuh yang intim, terutama alat kelamin dan payudara. Beberapa rawatan tubuh yang umumnya dilakukan awal perkahwinan adalah bikini wax  dan spa faraj. Nah, apabila akhirnya tiba saat 'bercinta' kali pertama, lelaki akhirnya boleh segera mewujudkan manfaat dari rawatan yang dilakukan oleh wanita secara langsung. 

Apa yang tidak diperhatikan: 
Ketika sedang bercinta, si dia tidak akan pernah memperhatikan berat badan anda. Jadi, tak perlu bimbang dengan angka yang tertera pada timbangan anda.

Sumber: Daily Mail

0 comments:

Post a Comment